تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفه‌های سبک تعامل معلم- دانش‌آموز در دوره ابتدایی

ندا اشرفیان؛ کیوان صالحی

دوره 29، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 229-252

https://doi.org/10.22055/psy.2022.34438.2576

چکیده
  این پژوهش با هدف اثربخشی آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفه‌های سبک تعاملی معلم- دانش‌آموز در دورۀ ابتدایی انجام شد. طرح پژوهش نیمه‌آزمایشی با پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه گواه انجام گرفت. جامعۀ آماری شامل زنان معلم دوره‌ی ابتدایی شهرستان طبس در سال تحصیلی 99-1398 بود‌. در این پژوهش تعداد 30 معلم زن دوره‌ی ابتدایی با روش نمونه‌گیری ...  بیشتر